Oczekiwania na przyszłe miesiące

PYS2C2EK
Przyszłe miesiące będą bardzo obfite w kwestii różnych kinowych produkcji, czy to kino ,,super-bohaterskie", horrory, czy typowe science fiction.Ten okres rozpoczął film ,,Pacific Rim: Uprising", o którym już niedługo napisze Faker. W tym materiale postaram się przybliżyć wam moją, subiektywną listę filmów, na które czekam najbardziej w najbliższych miesiącach. Zapraszam do zapoznania się z nią.



7. Tomb Raider 


Za zajęcie tak niskiego miejsca w mojej liście przez ten film odpowiada wiele czynników. Po pierwsze mam wrażenie, że to tak zwane ,,odgrzewanie kotletów". Motyw ze znaną wszystkim, piękną panią archeolog jest dobrze eksploatowany w filmach, ale też grach, czego dowodem jest świetna seria gier, której zresztą trzecia część pod tytułem ,,Shadow of the Tomb Raider" zadebiutuje już 14 września tego roku. Kolejnym powodem do obaw o tą produkcje jest brak oryginalności. Niestety pierwszy zwiastun pokazał bardzo dużo ,,bliźniaczych" scen, które występowały w pierwszej odsłonie gry z 2013 roku. To oraz motyw poszukiwania ojca może sprawić, że film będzie bardzo przewidywalny. Premiera w Polsce odbędzie się 6 kwietnia 2018.

 

6. Jurassic World: Fallen Kingdom


Pierwsza część Jurassic World z roku 2015 obudziła we mnie dziecko, które znowu uwielbia dinozaury. To był bardzo miły powrót do wspomnień związanych z tymi gadami. Film miał swoje wady, ale klimat oraz gra aktorska Chrisa Pratta umilały mi czas z tym filmem. Po zwiastunach ,,Fallen Kingdom" jestem prawie pewien, że klimat poprzedniej części wróci i wyjdę z sali kinowej zadowolony. Temat próby uratowania dinozaurów z wyspy, która ma wybuchnąć jest intrygujący. Z niecierpliwością czekam na premierę, która odbędzie się 8 czerwca tego roku. 


5. Han Solo: Gwiezdne Wojny Historie


Pomimo tego jak wielkim fanem uniwersum Star Wars jestem (co pewnie nie raz zobaczycie) niestety moje oczekiwania na ten film są niskie. Wieści, które do nas docierały o tej produkcji były bardzo niepokojące. Nieumiejętność zagrania postaci Hana przez Aldena Ehrenreich, czy nagła zmiana reżyserów to tylko niektóre z nich. Disney poprzez promowanie ,,Ostatniego Jedi" oraz wypuszczenie filmu w takim okresie czasowym trochę podcina mu skrzydła. Mała ilość informacji o tym filmie również jest niepokojąca. Jednak co by nie było to moje ukochane uniwersum i daje kredyt zaufania reżyserowi Ronowi Howardowi oraz czekam na premierę, która jest już 25 maja.


4. Player One


Pomysł stworzenia filmu o wirtualnej rzeczywistości zrzeszającej większość motywów znanych z gier, filmów, książek, czy dzieł samego reżysera Stevena Spielberga jest genialny. Na pewno wielu złapał za serce moment, w którym na jednym ze zwiastunów zobaczyliśmy auto z ,,Powrotu do przeszłości", czy Smugę, czyli postać z gry Overwatch. Poszukiwanie ukrytego ,,Easter egga" oraz wojna wokół tego może być dobrym tematem na tego typu film, ale mam obawy, czy wszystkie wątki będą odpowiednio rozwinięte. Odpowiedź dostane podczas premiery, która odbędzie się już 6 kwietnia. Spodziewajcie się recenzji. 


 3. Deadpool 2


Pierwsza część filmu o wulgarnym i brutalnym ,,przeciwieństwie" super bohatera  była filmem, na który długo czekaliśmy.  Ryan Reynolds jest jednym z moich ulubionych aktorów, a w roli Deadpoola sprawdza się idealnie. Zwiastuny pokazują, że ta produkcja będzie równie zabawna i brutalna co pierwsza część. Niepokoją mnie tylko wczesne opinie na temat tego filmu, ale z własną oceną poczekam do premiery, która jest już 18 maja.


2. Ciche Miejsce  


,,Pięcioosobowa rodzina stara się przetrwać w świecie, w którym najmniejszy hałas może sprowadzić na nią śmiertelne niebezpieczeństwo". Opis z Filmwebu mówi właściwe wszystko co wiemy o tym filmie. Produkcja ta jest na drugim miejscu w mojej liście, ponieważ uwielbiam horrory, a zwiastuny pokazują bardzo ciekawy klimat oraz na pewno bardzo intrygujący temat nieznanego zagrożenia. Niecierpliwie czekam na premierę, która jest już 13 kwietnia.


1. Avengers: Infinity War


Ten film jest podsumowaniem 10 lat Marvel Cinematic Universe (MCU). Kapitan Ameryka, Iron Man, czy Hawkeye to tylko garstka bohaterów, którzy wystąpią w tym filmie. Jestem pod wielkim wrażeniem, że Marvel w ciągu 10 lat stworzył tak spójne uniwersum, które od początku prowadzi do wojny z Thanosem przedstawionej w tym filmem. Jest to film, na który czekam najbardziej w tym roku z powodu relacji między tymi wszystkimi herosami oraz historii, która w filmach Marvela stoi na wysokim poziomie. Jestem pewny, że będzie kolejnym wielkim sukcesem Marvela, o czym przekonam się na premierze, która jest już 26 kwietnia.


Tak prezentuje się moja lista oczekiwań na najbliższe miesiące. Powtarzam, że jest subiektywna i nie musicie się z nią zgadać. Zapraszam do komentowania.

Komentarze

  1. Świetny artykuł, zgadzam się z opiniami😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo literówek,błędy składniowe,głupie błędy np. "Obawiam się tylko wczesnych opinii na temat tego filmu" chyba obawiasz się,że film będzie słaby,a nie opinii na temat tego filmu...
    Ale ogólnie spoko,popraw tylko te kwestie i będzie dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, już poprawiłem robotę kolegi, musiał być chyba trochę zmęczony pisząc artykuł. 😂

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Śródziemie: Cień wojny - Czy Tolkien byłby dumny?

Recenzja Pacific Rim: Rebelia

Lucyfer: Wrażenia i opinia